Sai des Shinobis (Masters 25)
Sai des Shinobis back
Clique pour retourner la carte
Sai des Shinobis

Artefakt — Ausrüstung

Die ausgerüstete Kreatur erhält +1/+1.
Immer wenn eine Kreatur unter deiner Kontrolle ins Spiel kommt, kannst du das Sai des Shinobis an diese Kreatur anlegen.
Ausrüsten
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau japonais
Drapeau coréen
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

If you choose not to attach Sai of the Shinobi to a creature that enters the battlefield, or if you can’t (most likely because the creature has left the battlefield by the time the triggered ability resolves), Sai of the Shinobi doesn’t move.
If you choose not to attach Sai of the Shinobi to a creature that enters the battlefield, or if you can’t (most likely because the creature has left the battlefield by the time the triggered ability resolves), Sai of the Shinobi doesn’t move.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.19€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT