Commandement de Forsapience
Éphémère
Choisissez deux —
• Créez un jeton de créature 3/2 rouge et blanche Esprit.
• Les créatures que vous contrôlez gagnent +1/+0 et acquièrent l'indestructible et la célérité jusqu'à la fin du tour.
• Le Commandement de Forsapience inflige 3 blessures à n'importe quelle cible. Un joueur ciblé gagne 3 points de vie.
• Sacrifiez un permanent, puis piochez deux cartes.
• Créez un jeton de créature 3/2 rouge et blanche Esprit.
• Les créatures que vous contrôlez gagnent +1/+0 et acquièrent l'indestructible et la célérité jusqu'à la fin du tour.
• Le Commandement de Forsapience inflige 3 blessures à n'importe quelle cible. Un joueur ciblé gagne 3 points de vie.
• Sacrifiez un permanent, puis piochez deux cartes.
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
If the third mode is chosen and somehow both of its targets are illegal as Lorehold Command tries to resolve, the entire spell does nothing.
Spell instructions are followed in order. If you choose the first and second modes, the Spirit token Lorehold Command creates will have +1/+0, indestructible, and haste. If you choose the first and fourth modes, you can sacrifice the Spirit token it creates.
Spell instructions are followed in order. If you choose the first and second modes, the Spirit token Lorehold Command creates will have +1/+0, indestructible, and haste. If you choose the first and fourth modes, you can sacrifice the Spirit token it creates.
Rulings
If the third mode is chosen and somehow both of its targets are illegal as Lorehold Command tries to resolve, the entire spell does nothing.
Spell instructions are followed in order. If you choose the first and second modes, the Spirit token Lorehold Command creates will have +1/+0, indestructible, and haste. If you choose the first and fourth modes, you can sacrifice the Spirit token it creates.
Spell instructions are followed in order. If you choose the first and second modes, the Spirit token Lorehold Command creates will have +1/+0, indestructible, and haste. If you choose the first and fourth modes, you can sacrifice the Spirit token it creates.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?