Éméria, la Ruine Céleste
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Éméria, la Ruine Céleste

Terrain

Éméria, la Ruine Céleste arrive sur le champ de bataille engagée.
Au début de votre entretien, si vous contrôlez au moins sept plaines, vous pouvez renvoyer une carte de créature ciblée de votre cimetière sur le champ de bataille.
: Ajoutez à votre réserve.
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Emeria, the Sky Ruin’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control seven or more Plains as your upkeep starts, and (2) the ability will do nothing if you control fewer than seven Plains by the time it resolves.
Emeria, the Sky Ruin’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control seven or more Plains as your upkeep starts, and (2) the ability will do nothing if you control fewer than seven Plains by the time it resolves.
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