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Runeclé d'Izzet

Artefact

: Ajoutez ou à votre réserve.
: Jusqu'à la fin du tour, la Runeclé d'Izzet devient une créature-artefact 2/1 bleue et rouge Élémental.
À chaque fois que la Runeclé d'Izzet inflige des blessures de combat à un joueur, vous pouvez piocher une carte. Si vous faites ainsi, défaussez-vous d'une carte.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
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Drapeau chinois
Drapeau chinois
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Rulings

If Izzet Keyrune becomes a creature in a way other than its own activated ability, its last ability will still work.
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.
If Izzet Keyrune becomes a creature in a way other than its own activated ability, its last ability will still work.
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.
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