Rhéteurs d'Azor
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Rhéteurs d'Azor

Créature : humain et conseiller

Au début de votre entretien, mettez un marqueur « obstruction » sur les Rhéteurs d'Azor. Ensuite, si les Rhéteurs d'Azor ont au moins cinq marqueurs « obstruction » sur eux, vous gagnez la partie.
À chaque fois qu'une source vous inflige des blessures, retirez un marqueur « obstruction » des Rhéteurs d'Azor.

3/5
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Rulings

You’ll only win the game if Azor’s Elocutors has five or more filibuster counters on it when the first ability resolves. For example, if Azor’s Elocutors has four filibuster counters on it and you somehow add another during your main phase, you won’t win the game immediately.
The second ability of Azor’s Elocutors removes one filibuster counter per source, no matter how much damage that source dealt. For example, if two attacking creatures deal damage to you at the same time, two filibuster counters will be removed.
You’ll only win the game if Azor’s Elocutors has five or more filibuster counters on it when the first ability resolves. For example, if Azor’s Elocutors has four filibuster counters on it and you somehow add another during your main phase, you won’t win the game immediately.
The second ability of Azor’s Elocutors removes one filibuster counter per source, no matter how much damage that source dealt. For example, if two attacking creatures deal damage to you at the same time, two filibuster counters will be removed.
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