Rona, héraut de l'invasion // Rona, oblitératrice tolariane
Rona, héraut de l'invasion // Rona, oblitératrice tolariane back
Clique pour retourner la carte
Rona, héraut de l'invasion // Rona, oblitératrice tolariane
//

Créature légendaire — humain et sorcier // Créature légendaire — phyrexian et sorcier

À chaque fois que vous lancez un sort légendaire, dégagez Rona, héraut de l'invasion.
: Piochez une carte, puis défaussez-vous d'une carte.
: Transformez Rona. N'activez que lorsque vous pourriez lancer un rituel. ( peut être payé au choix avec ou 2 points de vie.) // Piétinement
À chaque fois qu'une source inflige des blessures à Rona, oblitératrice tolariane, le contrôleur de cette source exile une carte de sa main au hasard. Si c'est une carte de terrain, vous pouvez la mettre sur le champ de bataille sous votre contrôle. Sinon, vous pouvez la lancer sans payer son coût de mana.

1 // 5/3 // 5
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

The spell you cast from exile without paying its mana cost is cast during the resolution of the triggered ability. Timing restrictions of that spell based on card type are ignored.
The first ability of Rona, Herald of Invasion will resolve before the spell that caused it to trigger.
Playing a legendary land won’t cause the first ability to trigger.
If the spell has in its mana cost, you must choose 0 as the value of X when casting it without paying its mana cost.
If you cast a spell without paying its mana cost, you can’t choose to cast it for any alternative costs. You can, however, pay any additional costs. If the spell has any mandatory additional costs, you must pay those.
The spell you cast from exile without paying its mana cost is cast during the resolution of the triggered ability. Timing restrictions of that spell based on card type are ignored.
The first ability of Rona, Herald of Invasion will resolve before the spell that caused it to trigger.
Playing a legendary land won’t cause the first ability to trigger.
If the spell has in its mana cost, you must choose 0 as the value of X when casting it without paying its mana cost.
If you cast a spell without paying its mana cost, you can’t choose to cast it for any alternative costs. You can, however, pay any additional costs. If the spell has any mandatory additional costs, you must pay those.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
3.76€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT

Ramp