Réaction // Résurgence (Guilds of Ravnica Promos)
Réaction // Résurgence back
Clique pour retourner la carte
Réaction // Résurgence
//

Éphémère // Rituel

La Réaction inflige 5 blessures à la créature attaquante ou bloqueuse ciblée. // Les créatures que vous contrôlez acquièrent l'initiative et la vigilance jusqu'à la fin du tour. Cette phase principale est suivie d'une phase de combat supplémentaire, puis d'une phase principale supplémentaire.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

If you cast Resurgence when it’s not a main phase (perhaps with Omnispell Adept’s ability), creatures you control gain first strike and vigilance, but there’s no additional combat phase or main phase. If you cast it during an opponent’s main phase, there are additional combat and main phases, but that player attacks during that combat phase, not you.
Resurgence affects only creatures you control at the time it resolves. Creatures that come under your control later in the turn won’t gain first strike and vigilance.
If you cast Resurgence when it’s not a main phase (perhaps with Omnispell Adept’s ability), creatures you control gain first strike and vigilance, but there’s no additional combat phase or main phase. If you cast it during an opponent’s main phase, there are additional combat and main phases, but that player attacks during that combat phase, not you.
Resurgence affects only creatures you control at the time it resolves. Creatures that come under your control later in the turn won’t gain first strike and vigilance.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.69€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT

Removal