Instincts sauvages (Magic Origins)
Instincts sauvages back
Clique pour retourner la carte
Instincts sauvages

Rituel

Une créature ciblée que vous contrôlez gagne +2/+2 jusqu'à la fin du tour. Elle se bat contre une créature ciblée qu'un adversaire contrôle. (Chacune inflige un nombre de blessures égal à sa force à l'autre.)
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

You must target both a creature you control and a creature an opponent controls to cast Wild Instincts.
If the creature an opponent controls is an illegal target as Wild Instincts tries to resolve, but the creature you control is still a legal target, the creature you control will get +2/+2, but the creatures won’t fight. Neither creature will deal or be dealt damage during the resolution of Wild Instincts.
You must target both a creature you control and a creature an opponent controls to cast Wild Instincts.
If the creature an opponent controls is an illegal target as Wild Instincts tries to resolve, but the creature you control is still a legal target, the creature you control will get +2/+2, but the creatures won’t fight. Neither creature will deal or be dealt damage during the resolution of Wild Instincts.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.06€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT