Source chaude revigorante (Kamigawa: Neon Dynasty)
Source chaude revigorante back
Clique pour retourner la carte
Source chaude revigorante

Enchantement

La Source chaude revigorante arrive sur le champ de bataille avec quatre marqueurs +1/+1 sur elle.
Les créatures modifiées que vous contrôlez ont la célérité. (Les équipements, les auras que vous contrôlez et les marqueurs sont des modifications.)
Retirez un marqueur +1/+1 de la Source chaude revigorante : Mettez un marqueur +1/+1 sur une créature ciblée que vous contrôlez. N'activez que lorsque vous pourriez lancer un rituel et qu'une seule fois par tour.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Only creatures can be modified. If a modified creature stops being a creature, it is no longer considered modified.
An Aura controlled by an opponent does not cause a creature you control to be modified.
A creature with a counter on it is considered modified no matter what kind of counter it is or which player put it on that creature.
A creature that is equipped is considered modified no matter who controls the Equipment that's attached to it.
Only creatures can be modified. If a modified creature stops being a creature, it is no longer considered modified.
An Aura controlled by an opponent does not cause a creature you control to be modified.
A creature with a counter on it is considered modified no matter what kind of counter it is or which player put it on that creature.
A creature that is equipped is considered modified no matter who controls the Equipment that's attached to it.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.16€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT

Synergie