Talisman griffe de souhait
Artefact
Le Talisman griffe de souhait arrive sur le champ de bataille avec, sur lui, trois marqueurs « souhait ».
, , retirez un marqueur « souhait » du Talisman griffe de souhait : Cherchez une carte dans votre bibliothèque, mettez-la dans votre main et mélangez ensuite votre bibliothèque. Un adversaire acquiert le contrôle du Talisman griffe de souhait. N'activez cette capacité que pendant votre tour.
, , retirez un marqueur « souhait » du Talisman griffe de souhait : Cherchez une carte dans votre bibliothèque, mettez-la dans votre main et mélangez ensuite votre bibliothèque. Un adversaire acquiert le contrôle du Talisman griffe de souhait. N'activez cette capacité que pendant votre tour.
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
You choose which opponent gains control of Wishclaw Talisman while its ability is resolving. If that player later leaves the game, you regain control of Wishclaw Talisman.
Once Wishclaw Talisman runs out of wish counters, it remains on the battlefield. You can't activate its last ability at all.
Once Wishclaw Talisman runs out of wish counters, it remains on the battlefield. You can't activate its last ability at all.
Rulings
You choose which opponent gains control of Wishclaw Talisman while its ability is resolving. If that player later leaves the game, you regain control of Wishclaw Talisman.
Once Wishclaw Talisman runs out of wish counters, it remains on the battlefield. You can't activate its last ability at all.
Once Wishclaw Talisman runs out of wish counters, it remains on the battlefield. You can't activate its last ability at all.
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