Patrouille de cavaliers célestes (Core Set 2019)
Patrouille de cavaliers célestes back
Clique pour retourner la carte
Patrouille de cavaliers célestes

Créature : elfe et éclaireur

Vol
Au début du combat pendant votre tour, vous pouvez payer . Quand vous faites ainsi, mettez un marqueur +1/+1 sur une autre créature ciblée que vous contrôlez, et cette créature acquiert le vol jusqu'à la fin du tour.

2/3
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Skyrider Patrol’s triggered ability goes on the stack without a target. While that ability is resolving, you may pay . If you do, a second ability triggers and you pick a target creature. This is different from abilities that say “If you do . . .” in that players may cast spells and activate abilities after mana is paid but before the target receives a counter and flying.
While resolving the triggered ability of Skyrider Patrol, you can’t pay multiple times to give more than one +1/+1 counter.
Skyrider Patrol’s triggered ability goes on the stack without a target. While that ability is resolving, you may pay . If you do, a second ability triggers and you pick a target creature. This is different from abilities that say “If you do . . .” in that players may cast spells and activate abilities after mana is paid but before the target receives a counter and flying.
While resolving the triggered ability of Skyrider Patrol, you can’t pay multiple times to give more than one +1/+1 counter.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.09€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT