Férox négapeau
Férox négapeau back
Clique pour retourner la carte
Férox négapeau

Créature : bête

Défense talismanique
Vous ne pouvez pas lancer de sorts non-créature.
: Le Férox négapeau perd toutes ses capacités jusqu'à la fin du tour. N'importe quel joueur peut activer cette capacité.
Si un sort ou une capacité qu'un adversaire contrôle vous contraint à vous défausser du Férox négapeau, mettez-le sur le champ de bataille à la place de le mettre dans votre cimetière.

6/6
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Once Nullhide Ferox’s activated ability has resolved, it can gain new abilities. It won’t lose those abilities.
Once Nullhide Ferox has lost its activated ability that makes it lose its abilities, that ability can’t be activated again until the turn’s over.
Nullhide Ferox’s activated ability can be activated only while it’s on the battlefield. Players can’t, for example, activate it to try to stop its replacement effect from putting it onto the battlefield.
Once Nullhide Ferox’s activated ability has resolved, it can gain new abilities. It won’t lose those abilities.
Once Nullhide Ferox has lost its activated ability that makes it lose its abilities, that ability can’t be activated again until the turn’s over.
Nullhide Ferox’s activated ability can be activated only while it’s on the battlefield. Players can’t, for example, activate it to try to stop its replacement effect from putting it onto the battlefield.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.36€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT