Hécatonchire (Conspiracy: Take the Crown)
Hécatonchire back
Clique pour retourner la carte
Hécatonchire

Créature : géant

Vigilance
: Monstruosité 3. (Si cette créature n'est pas monstrueuse, mettez trois marqueurs +1/+1 sur elle et elle devient monstrueuse.)
Tant que l'Hécatonchire est monstrueux, il a la portée et peut bloquer quatre-vingt-dix-neuf créatures supplémentaires à chaque combat.

3/5
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Once a creature becomes monstrous, it can’t become monstrous again. If the creature is already monstrous when the monstrosity ability resolves, nothing happens.
Monstrous isn’t an ability that a creature has. It’s just something true about that creature. If the creature stops being a creature or loses its abilities, it will continue to be monstrous.
An ability that triggers when a creature becomes monstrous won’t trigger if that creature isn’t on the battlefield when its monstrosity ability resolves.
Once a creature becomes monstrous, it can’t become monstrous again. If the creature is already monstrous when the monstrosity ability resolves, nothing happens.
Monstrous isn’t an ability that a creature has. It’s just something true about that creature. If the creature stops being a creature or loses its abilities, it will continue to be monstrous.
An ability that triggers when a creature becomes monstrous won’t trigger if that creature isn’t on the battlefield when its monstrosity ability resolves.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.12€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT