Reyav, maitre-forgeur (Commander Legends)
Reyav, maitre-forgeur back
Clique pour retourner la carte
Reyav, maitre-forgeur

Créature légendaire : nain et artificier

À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez qui est enchantée ou équipée attaque, cette créature acquiert la double initiative jusqu'à la fin du tour.

2/2
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
Drapeau coréen
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

The creature needs to be enchanted or equipped at the moment it’s declared as an attacker to cause Reyav’s ability to trigger. If the creature is no longer enchanted or equipped (or no longer attacking) as the ability tries to resolve, the ability still resolves.
If a creature you control that’s enchanted and equipped attacks, Reyav’s ability will trigger only once for that creature. (Don’t worry. Multiple instances of double strike are redundant. You’re not missing much.)
The creature needs to be enchanted or equipped at the moment it’s declared as an attacker to cause Reyav’s ability to trigger. If the creature is no longer enchanted or equipped (or no longer attacking) as the ability tries to resolve, the ability still resolves.
If a creature you control that’s enchanted and equipped attacks, Reyav’s ability will trigger only once for that creature. (Don’t worry. Multiple instances of double strike are redundant. You’re not missing much.)
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
Côte
0.16€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT

Synergie