Heure de gloire
Enchantement
Exaltation (À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez attaque seule, elle gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour.)
À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez attaque seule, si c'est la première phase de combat du tour, dégagez cette créature. Cette phase est suivie d'une phase de combat supplémentaire.
À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez attaque seule, si c'est la première phase de combat du tour, dégagez cette créature. Cette phase est suivie d'une phase de combat supplémentaire.
standard
future
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gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
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vintage
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commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
Finest Hour’s second ability has an “intervening ‘if’ clause.” The ability won’t trigger at all unless it’s the first combat phase of the turn.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
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Finest Hour’s second ability has an “intervening ‘if’ clause.” The ability won’t trigger at all unless it’s the first combat phase of the turn.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
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