Kiyomaro, premier à tenir
Créature légendaire : esprit
Kiyomaro, premier à tenir a une force et une endurance chacune égale au nombre de cartes dans votre main.
Tant que vous avez au moins quatre cartes en main, Kiyomaro, premier à tenir a la vigilance.
À chaque fois que Kiyomaro, premier à tenir inflige des blessures, si vous avez au moins sept cartes dans votre main, vous gagnez 7 points de vie.
Tant que vous avez au moins quatre cartes en main, Kiyomaro, premier à tenir a la vigilance.
À chaque fois que Kiyomaro, premier à tenir inflige des blessures, si vous avez au moins sept cartes dans votre main, vous gagnez 7 points de vie.
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standard
future
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gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
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penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
If you have seven or more cards in hand when Kiyomaro’s triggered ability goes on the stack but less than seven when the ability resolves, the ability does nothing.
Losing vigilance after attackers are declared doesn’t cause Kiyomaro to tap.
Kiyomaro’s power and toughness don’t affect whether it has vigilance or the life-gain ability.
Losing vigilance after attackers are declared doesn’t cause Kiyomaro to tap.
Kiyomaro’s power and toughness don’t affect whether it has vigilance or the life-gain ability.
Rulings
If you have seven or more cards in hand when Kiyomaro’s triggered ability goes on the stack but less than seven when the ability resolves, the ability does nothing.
Losing vigilance after attackers are declared doesn’t cause Kiyomaro to tap.
Kiyomaro’s power and toughness don’t affect whether it has vigilance or the life-gain ability.
Losing vigilance after attackers are declared doesn’t cause Kiyomaro to tap.
Kiyomaro’s power and toughness don’t affect whether it has vigilance or the life-gain ability.
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